Program rozwojowy

Szkoła coachów

Program certyfikacyjny.

Zdobądź certyfikat uprawniający do prowadzenia coachingu handlowego i managerskiego.

Kamizelki ratunkowe dla menedżerów

Power Stories i grywalizacja

Sprawdzone koncepcje biznesowe

O programie

Dlaczego stworzyliśmy Polską Szkołę Coachingu?

Od kilkunastu lat obserwujemy jak ważna rolę, w realizacji celów biznesowych każdego szefa odgrywa rozwój jego pracowników. Nasze wnioski z obserwacji, poparte opiniami polskich szefów były zbieżne  w kilku kwestiach. Wiele metod prowadzenia coachingu koncentruje się na rozwoju człowieka, sięgając do wartości, misji człowieka. Jest to cenna umiejętność, jeśli ktoś chce rozwijać się w zawodzie coacha. Jednak wielu szefów i trenerów mówi: ja chcę, żeby mój pracownik/podopieczny, poprawił jakość realizacji swoich zadań, nauczył się nowej umiejętności, nie chcę natomiast zmieniać światopoglądu dorosłego człowieka. Z tą myślą powstał program coachingu, dedykowanego rozwijaniu umiejętności zawodowych u pracowników, w ich środowisku pracy. Od kilkunastu lat trenerzy naszego zespołu prowadzą coachingi indywidualne i szkolą szefów wszystkich szczebli w zakresie coachingu narzędziowego. Jesteśmy przekonani, że umiejętność pomagania podwładnym w rozwoju i trenowanie z nimi nowych narzędzi zawodowych jest kluczowym zadaniem każdego szefa czy trenera. Korzyści z coachingu są oczywiste również dla firmy, ponieważ utrwalane są pożądane przez nią postawy i umiejętności pracowników.

Postanowiliśmy pogłębić i usystematyzować nasze szkolenia w zakresie coachingu, tworząc odrębną i specyficzną Szkołę, ponieważ:

1. Chcemy podzielić się naszymi autorskimi doświadczeniami i sposobami pracy coacha, które uwzględniają specyfikę polskiego szefa, trenera i pracownika,

2. Chcemy uzupełnić najlepsze wzorce coachingu światowego, rozwijając obszar treningu narzędziowego i interwencji kryzysowych,

3. Chcemy zwiększyć szansę szefów trenerów, na  wdrożenie nowych zachowań, poprzez aktywny trening nowych umiejętności,

4. Chcemy dać możliwość polskim szefom i trenerom zdobycia certyfikatu, który uwiarygodni ich umiejętności coachingowe i zwiększy szanse na awans w firmie.

Profil uczestnika

Zapraszamy Cię do naszej Szkoły.Jeśli uważasz, że innowacyjność twoich pracowników na stanowisku pracy jest kluczem do sukcesu w biznesie. Jeżeli chcesz, inspirować swoich podwładnych i współpracowników do rozwoju zawodowego i osobistego. Jeżeli pracujesz w firmie już kilka lat i nie widzisz szans na awans pionowy, a chcesz podnosić swoje kwalifikacje i być użyteczny dla swoich kolegów. Jeżeli sprawia Ci satysfakcję pomaganie innym w byciu bardziej efektywnym, a nie wiesz jak to zrobić. Jeżeli chcesz się nadal rozwijać, budować swoją pozycję i prestiż w środowisku, w którym pracujesz. Jeżeli nie masz skłonności do terapeutyzowania innych i wykorzystywania roli coacha. Jeżeli jesteśmy dla Ciebie wystarczająco wiarygodni po sprawdzeniu naszych rekomendacji i certyfikat Coacha jest dla Ciebie gwarancją wysokiej jakości.
Polska Szkoła Coachingu: Dla kogo ten program jest przeznaczony?

Polska Szkoła Coachingu to program szkoleniowy przeznaczony dla osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności coachingowe i wykorzystywać je w różnych obszarach życia zawodowego i osobistego. Program jest szczególnie polecany osobom, które:

01. Wierzą w potencjał swoich pracowników:
  • Uważają, że innowacyjność i zaangażowanie pracowników są kluczowe dla sukcesu firmy.
  • Chcą inspirować i motywować swoich podwładnych do rozwoju zawodowego i osobistego.
  • Pragną tworzyć pozytywną atmosferę pracy i budować silne relacje z zespołem.
02. Poszukują nowych wyzwań zawodowych:
  • Pragną awansować i rozwijać swoje umiejętności.
  • Chcą być bardziej wartościowi dla swojego pracodawcy.
  • Poszukują nowych możliwości zawodowych i chcą otworzyć się na nowe wyzwania.
03. Pragną pomagać innym:
  • Czerpią satysfakcję z pomagania innym w osiąganiu celów i pokonywaniu trudności.
  • Chcą mieć pozytywny wpływ na życie innych ludzi.
  • Pragną rozwijać swoje umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.

04. Szukają prestiżowego certyfikatu:

  • Cenią sobie wysoką jakość kształcenia i chcą uzyskać certyfikat, który jest uznawany na rynku.
  • Doceniają doświadczenie i wiedzę trenerów Polskiej Szkoły Coachingu.
  • Pragną budować swoją pozycję i prestiż w środowisku zawodowym.

Wyróżniające cechy​

Specyfika naszej Szkoły

  • Zajęcia praktyczne i teoretyczne prowadzone są przez coachów z bardzo dużym doświadczeniem handlowym, szefowskim i trenerskim,
  • Podczas pierwszego etapu certyfikacji kładziemy szczególny nacisk na dwie umiejętności: 
    • Definiowanie problemu i obszaru do rozwoju u pracownika
    • Zwiększanie motywacji i odpowiedzialności pracownika za szukanie nowych pomysłów rozwiazań
    • Trenowanie nowych umiejętności, zachowań i narzędzi zawodowych z pracownikami (aktywny udział coacha) z wykorzystaniem psychodramy i elementów Gestalt
  • Pierwszy poziom Certyfikatu Coacha dotyczy rozwijania u pracowników umiejętności narzędziowych, do wyboru w zakresie handlowym i szefowskim,
  • Na kolejnych etapach certyfikacji uczestnicy szkolenia mogą i powinni zdobywać kolejne specjalizacje merytoryczne, na przykład.: coaching rozwojowy, coaching grupowy i zespołowy coaching mediacji, fuzji w firmach, oraz coaching interwencyjny w kryzysach,

Specyfika naszej Szkoły

  • Zajęcia praktyczne i teoretyczne prowadzone są przez coachów z bardzo dużym doświadczeniem handlowym, szefowskim i trenerskim,

Filozofia i główne wartości Polskiej Szkoły Coachingu.

Zdajemy sobie sprawę, że istnieją różne definicje coachingu i ciągle toczą się spory, czym jest, a czym nie jest coaching, mentoring, counseling, itp. Nie widzimy sensu w tym, aby rozstrzygać, w wielu wypadkach, niuanse. Przedstawimy krótko, jakimi kierujemy się wartościami, w prowadzeniu coachingu narzędziowego

01. Podleganie coachingowi jest dobrowolne, bo tylko wtedy można liczyć na odpowiedzialną decyzję pracownika w sprawie uczenia się nowych rzeczy.

02. Szef – coach ma prawo obserwować poczynania swojego podwładnego i udzielać mu informacji zwrotnych (atuty – rezerwy), które mogą skłonić podwładnego do pracy nad własnym rozwojem.

03. Coaching nie jest oceną, jest wsparciem i pomocą w uczeniu się nowych zachowań i trenowaniu nowych umiejętności.

04. Dopuszczamy coaching dyrektywny, podczas którego coach proponuje konkretne rozwiązania do treningu i wdrożenia, nie czekając aż pracownik sam wszystko wymyśli, (dbając o motywację i odpowiedzialność pracownika).

05. Trening nowych umiejętności przy pomocy coacha i możliwość obserwacji ich użycia w rzeczywistości zawodowej zwiększa szansę na stałe wdrożenie, i jest kluczowym, specyficznym elementem naszej pracy według metody OSH Grupy szkoleniowej.

06. Udzielamy indywidualnego wsparcia (konsultacje telefoniczne, szybkie interwencje w kryzysowych sytuacjach) oraz dajemy dostęp do użytecznych skryptów coachingowych.

Umów się na demo

Doświadcz specyfiki naszych szkoleń na bezpłatnym pokazie. Poznaj narzędzia, naszą metodologię i poczuj emocje w ramach gier.

Rozwijane kompetencje

01

Umiejętności prowadzenia sesji coachingowych:
  • Uczestnicy programu nauczą się, jak skutecznie budować relacje z klientami, formułować pytania coachingowe, stosować techniki aktywnego słuchania i udzielać klientom konstruktywnej informacji zwrotnej.
  • Poznają różne modele i podejścia coachingowe
  • Będą ćwiczyć prowadzenie sesji coachingowych w różnych sytuacjach i z klientami o różnych potrzebach.

02

Umiejętności interpersonalne i komunikacyjne:
  • Uczestnicy programu rozwiną swoje umiejętności budowania relacji opartych na wzajemnym szacunku i zaufaniu.
  • Nauczą się skutecznie komunikować się z klientami, zarówno werbalnie, jak i niewerbalnie.
  • Będą ćwiczyć aktywne słuchanie, empatię i asertywność.
  • Poznają techniki negocjacji i rozwiązywania konfliktów.

03

Umiejętności obserwacji i analizy:
  • Uczestnicy programu nauczą się obserwować zachowanie klientów i identyfikować ich potrzeby i cele.
  • Będą ćwiczyć analizowanie sytuacji coachingowych i formułowanie trafnych hipotez.
  • Poznają narzędzia diagnostyczne, które mogą pomóc im w lepszym zrozumieniu klientów.

04

Umiejętności kreowania i promowania zmiany:
  • Uczestnicy programu nauczą się pomagać klientom w stawianiu celów i rozwijaniu planów działania.
  • Będą ćwiczyć motywowanie klientów do zmiany i pokonywania przeszkód.
  • Poznają techniki coachingowe, które mogą pomóc klientom w odkrywaniu ich potencjału i rozwijaniu nowych umiejętności.

05

Umiejętności etyczne i profesjonalne:

  • Uczestnicy programu nauczą się przestrzegać zasad etyki coachingu i dbać o dobrostan swoich klientów.
  • Będą ćwiczyć budowanie relacji opartych na zaufaniu i poufności.
  • Poznają zasady coachingu i będą umieć jasno określać role i obowiązki coacha i klienta.

Metodologia

W OSH Grupa szkoleniowa stawiamy na holistyczne podejście do szkoleń i edukacji, które łączy solidne fundamenty teoretyczne z praktycznym treningiem umiejętności.

Nasze programy są zaprojektowane tak, aby aktywnie angażować uczestników na każdym etapie – od audytu potrzeb, przez intensywne warsztaty, aż po wdrożenie zdobytych kompetencji.

Dzięki temu zapewniamy, że nasi uczestnicy nie tylko poznają, ale przede wszystkim efektywnie wykorzystują nowe narzędzia w swoim środowisku pracy.

Program warsztatu

SZKOŁA COACHÓW
Specjalizacja i obszary coachingu narzędziowego: Program certyfikatu obejmuje 2 specjalizacje: handlową i szefowską.
Specjalizacja handlowa pozwala każdemu uczestnikowi rozwinąć umiejętności handlowe w obszarach sprzedażowych oraz prowadzeniu coachingu sprzedażowego. 
  • coaching handlowy dla zespołu sprzedaży
  • coaching codziennej pracy zawodowej (innej niż sprzedaż) dla podwładnych lub współpracowników (np. obsługa klienta)
Specjalizacja managerska pozwala uczestnikom rozwinąć umiejętności w zakresie kierowania zespołem oraz rozwijania swoich podwładnych metodami coachingowymi. 
  •  coaching managerski dla podległej kadry kierowniczej
Jakie uzyskasz kompetencje?
  • Coach narzędziowy, potrafi biegle posługiwać się standardami handlowymi i managerskim.
  • Coach narzędziowy posiada i potrafi swobodnie stosować umiejętności coachingowe, które pomagają pracownikom w trenowaniu i doskonaleniu narzędzi zawodowych.
  • Coach narzędziowy, potrafi biegle posługiwać się procedurą coachingową, a w szczególności organizować doświadczenia w indywidualnym treningu nowych umiejętności.
  • Coach narzędziowy, posiada wiedzę w zakresie handlowym i managerskim do inspiracji podwładnych i umiejętność prowadzenia dyrektywnej wersji coachingu narzędziowego.
Certyfikat. Warunki i uprawnienia

Warunkiem zdobycia certyfikatu Coacha narzędziowego jest:

  • ukończenie wszystkich etapów programu na I stopień certyfikatu
  • realizowanie praktycznych zadań i doświadczeń w roli coacha w trakcie trwania kursu (zapisy sesji coachingowych)
  • zaliczenie egzaminu praktycznego – poprowadzenie sesji coachinigowej pod okiem komisji egzaminacyjnej


Certyfikat I stopnia uprawnia do:

  • prowadzenia narzędziowego coachingu handlowego i managerskiego zgodnie ze standardami i wartościami PSCK
  • uzyskiwania rekomendacji OSH Grupy Szkoleniowej
  • pierwszeństwa w dostępie do nowych i wyższych form podnoszenia kwalifikacji coachingowych w ramach Grupy Szkoleniowej


Warunkiem zdobycia certyfikatu Coacha narzędziowego jest:

  • ukończenie wszystkich etapów programu na I stopień certyfikatu
  • realizowanie praktycznych zadań i doświadczeń w roli coacha w trakcie trwania kursu (zapisy sesji coachingowych)
  • zaliczenie egzaminu praktycznego – poprowadzenie sesji coachinigowej pod okiem komisji egzaminacyjnej


Certyfikat I stopnia uprawnia do:

  • prowadzenia narzędziowego coachingu handlowego i managerskiego zgodnie ze standardami i wartościami PSCK
  • uzyskiwania rekomendacji OSH Grupy Szkoleniowej 
  • pierwszeństwa w dostępie do nowych i wyższych form podnoszenia kwalifikacji coachingowych w ramach OSH Grupy Szkoleniowej
Forma pracy:

Warsztaty szkoleniowe

Warsztat to główna forma pracy podczas szkolenia na I stopień certyfikatu PSCK. Podczas warsztatów główny nacisk będzie położony dostarczaniu wiedzy i trening nowych umiejętności coacha oraz na ćwiczenia, które pozwolą zasymilować filozofię i procedury prowadzenia coachingu narzędziowego w zakresie rozbudowanych standardów managerskich i handlowych.

Zadania wdrożeniowe. Przygotowanie i sprawdzenie wiedzy. Ćwiczenia.

Uczestnicy w czasie przerw miedzy sesjami będą zaliczali praktyczne ćwiczenia, dzięki temu będą mieli szansę na:

  • weryfikację zdobywanej wiedzy i umiejętności w praktyce
  • usystematyzowanie wiedzy coachingowej i narzędziowej
PRZEBIEG POSZCZEGÓLNYCH ETAPÓW:

Etap I – 2 dniowy warsztat.
Narzędzia prowadzenia coachingu

Etap II – 2 dniowy warsztat.
Prowadzenie sesji coachingu narzędziowego

Etap III – 2 dniowy warsztat.
Prowadzenie Coachingu narzędziowego specjalizacja handlowa

Etap IV – 2 dniowy warsztat.
Prowadzenie Coachingu narzędziowego specjalizacja managerska

Etap V – 2 dniowy warsztat.
Coaching narzędziowy – doskonalenie swojego stylu coachingowego.

Etap VI – 2 dniowy warsztat.
Przygotowanie do certyfikacji – indywidualne prace coachingowe

Etap VII – 2 dniowa Sesja superwizyjna
Zakończona egzaminem oraz uroczyste wręczenie certyfikatów.

ANALIZA POTRZEB SZKOLENIOWYCH I BADANIE EFEKTYWNOŚCI SZKOLEŃ

Narzędzia i metody analizy potrzeb szkoleniowych

  • Ankieta
    • wady i zalety
    • rodzaje ankiet
    • rodzaje pytań i ich zastosowanie w ankietach
  • Wywiad
    • rodzaje wywiadów
    • źródła informacji o potrzebach szkoleniowych
    • poziomy motywacji do szkoleń
    • tworzenie scenariuszy wywiadów
  • Obserwacja
    • obserwacja bezpośrednia jawna
    • analiza materiałów
    • mistery shopping
  • Interpretacja i wykorzystanie wyników
    • metoda statystyczna
    • metoda ustalania priorytetów
    • wychodzenie z impasu (syndrom zróżnicowanych potrzeb)
    • „Syndrom miny” – czy opłaca się podejmować każdego projektu?

 

Badanie efektywności szkoleń

  • Czynniki mające wpływ na efektywność szkoleń
  • Metody pomiaru efektywności szkoleń
    • badanie poziomu zadowolenia uczestników
    • testy wiedzy
    • metody panelowe
    • metody obserwacyjne
    • kłopoty z oceną wpływu szkoleń na twarde wskaźniki w firmie

 

Projektowanie wydarzenia szkoleniowego

  • Tworzenie projektu szkolenia
  • Tworzenie indywidualnych planów działań (studia przypadków)
Etap I

Narzędzia prowadzenia coachingu – 2 dniowy warsztat

Prezentacja procesu prowadzenia sesji coachingu narzędziowego oraz trening narzędzi wykorzystywanych przez coacha do prowadzenia sesji. Podczas pierwszego warsztatu Szkoły Coachingu będzie wiele okazji do ćwiczeń i prac indywidualnych, podczas których coraz łatwiejsze stanie się przekładanie filozofii i logiki procedury coachingu narzędziowego na konkretne sposoby działania. Trening nowych umiejętności będzie dotyczył w szczególności praktycznych rozwiązań w problematycznych często obszarach:

  • Jak budować motywację pracownika do wspólnej pracy rozwojowej?
  • Jak definiować cele biznesowe i coachingowe na sesję?
  • Jak zbierać materiał do informacji zwrotnych i budowania doświadczeń, wykorzystując formularze spotkania coachingowego i listę kategorii coachingowych?
  • Jak przekazywać najważniejsze informacje zwrotne?
  • Jak budować sytuacje korekcyjne i prowadzić trening nowych umiejętności?
  • Skąd czerpać pomysły na nowe, rozwojowe zachowania podwładnego?
  • Jak przekazywać i stosować w praktyce filozofię coachingu narzędziowego?
Etap II

Prowadzenie sesji coachingu narzędziowego – 2 dniowy warsztat

Systematycznie rośnie w Polsce liczba coachingów. Menedżerowie i sprzedawcy coraz śmielej zatrudniają coacha, aby zwiększać swoją efektywność biznesową i osobistą. Wielu coachów aktywnie poszukuje narzędzi do pracy rozwojowej ze swoimi podopiecznymi. Podczas drugiego warsztatu Szkoły Coachingu będzie wiele okazji do ćwiczeń i prac indywidualnych, podczas których będziemy doskonalić umiejętności stawiania ważnych pytań, doceniania, planowania wyzwań i innych umiejętności coachingowych.

Trening nowych umiejętności będzie dotyczył w szczególności praktycznych rozwiązań w problematycznych często obszarach:

  • Jak rozwijać podopiecznego korzystając z coachingu rozwojowego?
  • Jak wyznaczać obszar koncentracji i planować cele sesji rozwojowej?
  • Jak stosować pytania poszukujące, jak unikać pytań oceniających?
  • Jak budować plany działania?
  • Skąd czerpać inspirację do rozwoju podopiecznego?
  • Jak usuwać bariery w coachingu rozwojowym?
Etap III

Prowadzenie Coachingu narzędziowego specjalizacja handlowa – 2 dniowy warsztat

Pierwszy stopień Certyfikatu Coacha odróżnia naszą szkołę w sposób zasadniczy od innych szkół coachingowych. Na tym etapie proponujemy pracę z konkretnymi narzędziami, które Coach aktywnie rekomenduje pracownikowi. Podczas sesji coachingowej podwładny wyznacza tylko swoją granicę ryzyka i zgłasza specyficzne ograniczenia, które powinny być uwzględnione przez coacha w wypracowanym algorytmie działania.

Rozbudowane standardy pracy handlowca są tym obszarem, w którym niezbędny jest systematyczny coaching, aby utrzymać lub podnosić zawodowe kompetencje podwładnych. Bez biegłości posługiwania się tymi standardami i bez umiejętności tworzenia nowych algorytmów działania pracownika – nie wyobrażamy sobie solidnej i sensownej pracy coacha narzędziowego.

Dlatego podczas warsztatu trenować będziemy standardy handlowe, które uwzględniają ważne mechanizmy psychologiczne i mają formę logicznego i użytecznego narzędzia:

  • Z jakich elementów powinien składać się użyteczny model standardu dla handlowca?
  • Jak konstruować i przekazywać algorytmy działania w sferze asertywności handlowca?
  • Jak przygotowywać modelowe, alternatywne kontrtaktyki niezbędne w trudnych rozmowach z klientem?
  • Jak przekazywać sens, filozofię i logikę działania przed treningiem nowych algorytmów?
  • Jak prowadzić trening nowych umiejętności i zachować w zakresie rekomendowanych przez coacha standardów i algorytmów?
  • Jak podczas sesji coachingowej pracować nad wypracowaniem wykonalnego standardu w obszarze emocji i barier psychologicznych podwładnego?
Etap IV

Prowadzenie Coachingu narzędziowego specjalizacja managerska – 2 dniowy warsztat

Pierwszy stopień Certyfikatu Coacha dostarcza uczestnikom również wiedzy menedżerskiej, która stanowi filar w prowadzeniu coachingu managerskiego. Na tym etapie proponujemy rozwój umiejętności takich jak: komunikowanie decyzji, motywowanie, docenianie, rozwiązywanie konfliktów, które Coach aktywnie rekomenduje menedżerowi. Podczas sesji coachingowej menedżer doskonali swoje umiejętności zgodnie ze swoimi największymi atutami a także rozwija swoje rezerwy.

Pogłębione standardy menedżerskie są tym zestawem wiedzy i umiejętności, w którym niezbędny jest systematyczny coaching, aby utrzymać lub podnosić zawodowe kompetencje menedżerów. Bez biegłości posługiwania się tymi standardami i bez umiejętności tworzenia nowych algorytmów działania menedżera nie wyobrażamy sobie solidnej i sensownej pracy coacha narzędziowego.

Podczas warsztatu trenować będziemy standardy menedżerskie, które uwzględniają ważne mechanizmy psychologiczne i mają formę logicznego i użytecznego narzędzia:

  • Z jakich elementów powinien składać się użyteczny model standardu komunikowania trudnej decyzji?
  • Jak konstruować i przekazywać algorytmy działania w sferze rozwiązywania konfliktów i motywowania?
  • Jak przygotowywać modelowe działania menedżerskie do stosowania w trudnych sytuacjach?
  • Jak przekazywać sens, filozofię i logikę działania przed treningiem nowych algorytmów?
  • Jak prowadzić trening nowych umiejętności i zachować w zakresie rekomendowanych przez coacha standardów i algorytmów?
  • Jak podczas sesji coachingowej pracować nad wypracowaniem wykonalnego standardu w obszarze emocji i barier psychologicznych podwładnego?
Etap V

Coaching narzędziowy – doskonalenie swojego stylu coachingowego – 2 dniowy warsztat

Podstawa wiarygodności certyfikatu Coacha Narzędziowego jest praktyka i biegłość w posługiwaniu się procedura coachingową. Dlatego oczekujemy od uczestników naszej Szkoły realizacji konkretnych zadań w codziennej pracy zawodowej. Wymaga to inwestycji czasowej również ze strony trenerów – coachów PSC, ale podczas szóstego warsztatu każdy będzie mógł się indywidualnie przygotować do realnych sesji coachingowych.

Podczas sesji szóstej chcemy również dostarczyć użyteczne algorytmy działania na zaskakujące nieraz coachów tematy:

  • pomoc klientowi przy podejmowaniu decyzji
  • radzenie sobie z silnymi negatywnymi emocjami
  • przygotowanie do osiągania celów bardziej osobistych niż zawodowych
  • trudne sytuacje w pracy coacha
  • niechęć podopiecznego do wspólnej pracy
  • podważanie sensu sesji i polemika z coachem na temat informacji zwrotnych

Najważniejsze obszary do treningu indywidualnego podczas warsztatu:

  • jak konstruować zadania („praca domowa”) dla podopiecznego i jak pracować nad ich realizacją podczas kolejnej sesji coachingowej?
  • jak wyławiać podczas obserwacji specyficzne atuty podopiecznego i wykorzystywać je w trakcie treningu nowych zachowań?
  • jak być świadomym i przekraczać własne bariery w inicjowaniu nowych atrakcyjnych i mobilizujących do wysiłku elementów podczas pracy korekcyjnej?
  • jak w sposób naturalny wykorzystywać indywidualny styl osobowościowy i zawodowy podczas sesji coachingowych?
  • jak radzić sobie z nieprzewidzianych oporem podopiecznego lub pokusami koleżeńskiej pogawędki?
Etap VI

Przygotowanie do certyfikacji – indywidualne prace coachingowe – 2 dniowy warsztat

Podczas siódmego spotkania będziemy pogłębiać wiedzę coachów o ich indywidualnym stylu oraz praktykować procedurę coachingową, tak aby budować solidne standardy pracy coacha z podopiecznym. Sesja ta rozpocznie się od omówienia prac domowych: sesji coachingowych trenowanych w oparciu o rzeczywiste sytuacje biznesowe. Coache PSC przygotują feedback i udzielą wsparcia uczestnikom szkoły, aby zwiększać ich wiedzę i umiejętności.

Podczas siódmej sesji chcemy dostarczyć użyteczne algorytmy działania na zaskakujące nieraz coachów tematy:

  • praca coachingowa z podopiecznym, który nie bierze odpowiedzialności za swój rozwój
  • radzenie sobie z sytuacją braku postępu w rozwoju u podopiecznego
  • przygotowanie do przejścia z roli coacha do roli szefa

Najważniejsze obszary do treningu indywidualnego podczas warsztatu:

  • jak budować proces rozwoju poprzez wykorzystanie zadań wdrożeniowych?
  • jak konstruować krótkie doświadczenia treningowe?
  • jak świadomie korzystać z modelu coachingu interwencyjnego?
  • jak w sposób naturalny wykorzystywać swój styl udzielania informacji zwrotnej?
  • jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami w coachingu?
Etap VII

Sesja superwizyjna zakończona egzaminem oraz uroczyste wręczenie certyfikatów – 2 dni

Egzamin praktyczny – poprowadzenie sesji coachingowej na forum. Komisja egzaminacyjna oceniać będzie umiejętność prowadzenia coachingu narzędziowego.

Uroczyste wręczenie certyfikatów ukończenia I stopnia PSCK.

Gry uzupełniające

Narzędzia wdrożeniowe

01. Skrypt Szkoleniowy

02. Dostęp do Platformy Wdrożeniowej Quico

03. One Pagery Wdrożeniowe z Narzędziami PSCK

04. Dostęp do Trenerów przez 3 miesiące po warsztacie – Mentoring Wdrożeniowy

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Złóż zapytanie lub umów się na demo

logo sign kontraktosh-black blue

Na czym polega bezpłatne demo?

Bezpłatne demo to możliwość doświadczenia specyfiki naszych szkoleń na bezpłatnym pokazie w formie online. Poznaj narzędzia, naszą metodologię i poczuj emocje w ramach gier.

Wypełnij formularz