Program rozwojowy
Szkoła coachów
Program certyfikacyjny.

Kamizelki ratunkowe dla menedżerów
Power Stories i grywalizacja
Sprawdzone koncepcje biznesowe
O programie

Dlaczego stworzyliśmy Polską Szkołę Coachingu?
Od kilkunastu lat obserwujemy jak ważna rolę, w realizacji celów biznesowych każdego szefa odgrywa rozwój jego pracowników. Nasze wnioski z obserwacji, poparte opiniami polskich szefów były zbieżne w kilku kwestiach. Wiele metod prowadzenia coachingu koncentruje się na rozwoju człowieka, sięgając do wartości, misji człowieka. Jest to cenna umiejętność, jeśli ktoś chce rozwijać się w zawodzie coacha. Jednak wielu szefów i trenerów mówi: ja chcę, żeby mój pracownik/podopieczny, poprawił jakość realizacji swoich zadań, nauczył się nowej umiejętności, nie chcę natomiast zmieniać światopoglądu dorosłego człowieka. Z tą myślą powstał program coachingu, dedykowanego rozwijaniu umiejętności zawodowych u pracowników, w ich środowisku pracy. Od kilkunastu lat trenerzy naszego zespołu prowadzą coachingi indywidualne i szkolą szefów wszystkich szczebli w zakresie coachingu narzędziowego. Jesteśmy przekonani, że umiejętność pomagania podwładnym w rozwoju i trenowanie z nimi nowych narzędzi zawodowych jest kluczowym zadaniem każdego szefa czy trenera. Korzyści z coachingu są oczywiste również dla firmy, ponieważ utrwalane są pożądane przez nią postawy i umiejętności pracowników.
Postanowiliśmy pogłębić i usystematyzować nasze szkolenia w zakresie coachingu, tworząc odrębną i specyficzną Szkołę, ponieważ:
1. Chcemy podzielić się naszymi autorskimi doświadczeniami i sposobami pracy coacha, które uwzględniają specyfikę polskiego szefa, trenera i pracownika,
2. Chcemy uzupełnić najlepsze wzorce coachingu światowego, rozwijając obszar treningu narzędziowego i interwencji kryzysowych,
3. Chcemy zwiększyć szansę szefów trenerów, na wdrożenie nowych zachowań, poprzez aktywny trening nowych umiejętności,
4. Chcemy dać możliwość polskim szefom i trenerom zdobycia certyfikatu, który uwiarygodni ich umiejętności coachingowe i zwiększy szanse na awans w firmie.
Profil uczestnika

Zapraszamy Cię do naszej Szkoły.Jeśli uważasz, że innowacyjność twoich pracowników na stanowisku pracy jest kluczem do sukcesu w biznesie. Jeżeli chcesz, inspirować swoich podwładnych i współpracowników do rozwoju zawodowego i osobistego. Jeżeli pracujesz w firmie już kilka lat i nie widzisz szans na awans pionowy, a chcesz podnosić swoje kwalifikacje i być użyteczny dla swoich kolegów. Jeżeli sprawia Ci satysfakcję pomaganie innym w byciu bardziej efektywnym, a nie wiesz jak to zrobić. Jeżeli chcesz się nadal rozwijać, budować swoją pozycję i prestiż w środowisku, w którym pracujesz. Jeżeli nie masz skłonności do terapeutyzowania innych i wykorzystywania roli coacha. Jeżeli jesteśmy dla Ciebie wystarczająco wiarygodni po sprawdzeniu naszych rekomendacji i certyfikat Coacha jest dla Ciebie gwarancją wysokiej jakości.
Polska Szkoła Coachingu: Dla kogo ten program jest przeznaczony?
Polska Szkoła Coachingu to program szkoleniowy przeznaczony dla osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności coachingowe i wykorzystywać je w różnych obszarach życia zawodowego i osobistego. Program jest szczególnie polecany osobom, które:
- Uważają, że innowacyjność i zaangażowanie pracowników są kluczowe dla sukcesu firmy.
- Chcą inspirować i motywować swoich podwładnych do rozwoju zawodowego i osobistego.
- Pragną tworzyć pozytywną atmosferę pracy i budować silne relacje z zespołem.
- Pragną awansować i rozwijać swoje umiejętności.
- Chcą być bardziej wartościowi dla swojego pracodawcy.
- Poszukują nowych możliwości zawodowych i chcą otworzyć się na nowe wyzwania.
- Czerpią satysfakcję z pomagania innym w osiąganiu celów i pokonywaniu trudności.
- Chcą mieć pozytywny wpływ na życie innych ludzi.
- Pragną rozwijać swoje umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
04. Szukają prestiżowego certyfikatu:
- Cenią sobie wysoką jakość kształcenia i chcą uzyskać certyfikat, który jest uznawany na rynku.
- Doceniają doświadczenie i wiedzę trenerów Polskiej Szkoły Coachingu.
- Pragną budować swoją pozycję i prestiż w środowisku zawodowym.
Wyróżniające cechy
Specyfika naszej Szkoły
- Zajęcia praktyczne i teoretyczne prowadzone są przez coachów z bardzo dużym doświadczeniem handlowym, szefowskim i trenerskim,
- Podczas pierwszego etapu certyfikacji kładziemy szczególny nacisk na dwie umiejętności:
- Definiowanie problemu i obszaru do rozwoju u pracownika
- Zwiększanie motywacji i odpowiedzialności pracownika za szukanie nowych pomysłów rozwiazań
- Trenowanie nowych umiejętności, zachowań i narzędzi zawodowych z pracownikami (aktywny udział coacha) z wykorzystaniem psychodramy i elementów Gestalt
- Pierwszy poziom Certyfikatu Coacha dotyczy rozwijania u pracowników umiejętności narzędziowych, do wyboru w zakresie handlowym i szefowskim,
- Na kolejnych etapach certyfikacji uczestnicy szkolenia mogą i powinni zdobywać kolejne specjalizacje merytoryczne, na przykład.: coaching rozwojowy, coaching grupowy i zespołowy coaching mediacji, fuzji w firmach, oraz coaching interwencyjny w kryzysach,
Specyfika naszej Szkoły
- Zajęcia praktyczne i teoretyczne prowadzone są przez coachów z bardzo dużym doświadczeniem handlowym, szefowskim i trenerskim,

Filozofia i główne wartości Polskiej Szkoły Coachingu.
Zdajemy sobie sprawę, że istnieją różne definicje coachingu i ciągle toczą się spory, czym jest, a czym nie jest coaching, mentoring, counseling, itp. Nie widzimy sensu w tym, aby rozstrzygać, w wielu wypadkach, niuanse. Przedstawimy krótko, jakimi kierujemy się wartościami, w prowadzeniu coachingu narzędziowego
01. Podleganie coachingowi jest dobrowolne, bo tylko wtedy można liczyć na odpowiedzialną decyzję pracownika w sprawie uczenia się nowych rzeczy.
02. Szef – coach ma prawo obserwować poczynania swojego podwładnego i udzielać mu informacji zwrotnych (atuty – rezerwy), które mogą skłonić podwładnego do pracy nad własnym rozwojem.
03. Coaching nie jest oceną, jest wsparciem i pomocą w uczeniu się nowych zachowań i trenowaniu nowych umiejętności.
05. Trening nowych umiejętności przy pomocy coacha i możliwość obserwacji ich użycia w rzeczywistości zawodowej zwiększa szansę na stałe wdrożenie, i jest kluczowym, specyficznym elementem naszej pracy według metody OSH Grupy szkoleniowej.
06. Udzielamy indywidualnego wsparcia (konsultacje telefoniczne, szybkie interwencje w kryzysowych sytuacjach) oraz dajemy dostęp do użytecznych skryptów coachingowych.
Umów się na demo
Rozwijane kompetencje

01
- Uczestnicy programu nauczą się, jak skutecznie budować relacje z klientami, formułować pytania coachingowe, stosować techniki aktywnego słuchania i udzielać klientom konstruktywnej informacji zwrotnej.
- Poznają różne modele i podejścia coachingowe
- Będą ćwiczyć prowadzenie sesji coachingowych w różnych sytuacjach i z klientami o różnych potrzebach.
02
- Uczestnicy programu rozwiną swoje umiejętności budowania relacji opartych na wzajemnym szacunku i zaufaniu.
- Nauczą się skutecznie komunikować się z klientami, zarówno werbalnie, jak i niewerbalnie.
- Będą ćwiczyć aktywne słuchanie, empatię i asertywność.
- Poznają techniki negocjacji i rozwiązywania konfliktów.
03
- Uczestnicy programu nauczą się obserwować zachowanie klientów i identyfikować ich potrzeby i cele.
- Będą ćwiczyć analizowanie sytuacji coachingowych i formułowanie trafnych hipotez.
- Poznają narzędzia diagnostyczne, które mogą pomóc im w lepszym zrozumieniu klientów.
04
- Uczestnicy programu nauczą się pomagać klientom w stawianiu celów i rozwijaniu planów działania.
- Będą ćwiczyć motywowanie klientów do zmiany i pokonywania przeszkód.
- Poznają techniki coachingowe, które mogą pomóc klientom w odkrywaniu ich potencjału i rozwijaniu nowych umiejętności.
05
Umiejętności etyczne i profesjonalne:
- Uczestnicy programu nauczą się przestrzegać zasad etyki coachingu i dbać o dobrostan swoich klientów.
- Będą ćwiczyć budowanie relacji opartych na zaufaniu i poufności.
- Poznają zasady coachingu i będą umieć jasno określać role i obowiązki coacha i klienta.
Metodologia
W OSH Grupa szkoleniowa stawiamy na holistyczne podejście do szkoleń i edukacji, które łączy solidne fundamenty teoretyczne z praktycznym treningiem umiejętności.
Nasze programy są zaprojektowane tak, aby aktywnie angażować uczestników na każdym etapie – od audytu potrzeb, przez intensywne warsztaty, aż po wdrożenie zdobytych kompetencji.
Dzięki temu zapewniamy, że nasi uczestnicy nie tylko poznają, ale przede wszystkim efektywnie wykorzystują nowe narzędzia w swoim środowisku pracy.


Program warsztatu

- coaching handlowy dla zespołu sprzedaży
- coaching codziennej pracy zawodowej (innej niż sprzedaż) dla podwładnych lub współpracowników (np. obsługa klienta)
- coaching managerski dla podległej kadry kierowniczej
Jakie uzyskasz kompetencje?
- Coach narzędziowy, potrafi biegle posługiwać się standardami handlowymi i managerskim.
- Coach narzędziowy posiada i potrafi swobodnie stosować umiejętności coachingowe, które pomagają pracownikom w trenowaniu i doskonaleniu narzędzi zawodowych.
- Coach narzędziowy, potrafi biegle posługiwać się procedurą coachingową, a w szczególności organizować doświadczenia w indywidualnym treningu nowych umiejętności.
- Coach narzędziowy, posiada wiedzę w zakresie handlowym i managerskim do inspiracji podwładnych i umiejętność prowadzenia dyrektywnej wersji coachingu narzędziowego.
Certyfikat. Warunki i uprawnienia
Warunkiem zdobycia certyfikatu Coacha narzędziowego jest:
- ukończenie wszystkich etapów programu na I stopień certyfikatu
- realizowanie praktycznych zadań i doświadczeń w roli coacha w trakcie trwania kursu (zapisy sesji coachingowych)
- zaliczenie egzaminu praktycznego – poprowadzenie sesji coachinigowej pod okiem komisji egzaminacyjnej
Certyfikat I stopnia uprawnia do:
- prowadzenia narzędziowego coachingu handlowego i managerskiego zgodnie ze standardami i wartościami PSCK
- uzyskiwania rekomendacji OSH Grupy Szkoleniowej
- pierwszeństwa w dostępie do nowych i wyższych form podnoszenia kwalifikacji coachingowych w ramach Grupy Szkoleniowej
Warunkiem zdobycia certyfikatu Coacha narzędziowego jest:
- ukończenie wszystkich etapów programu na I stopień certyfikatu
- realizowanie praktycznych zadań i doświadczeń w roli coacha w trakcie trwania kursu (zapisy sesji coachingowych)
- zaliczenie egzaminu praktycznego – poprowadzenie sesji coachinigowej pod okiem komisji egzaminacyjnej
Certyfikat I stopnia uprawnia do:
- prowadzenia narzędziowego coachingu handlowego i managerskiego zgodnie ze standardami i wartościami PSCK
- uzyskiwania rekomendacji OSH Grupy Szkoleniowej
- pierwszeństwa w dostępie do nowych i wyższych form podnoszenia kwalifikacji coachingowych w ramach OSH Grupy Szkoleniowej
Forma pracy:
Warsztaty szkoleniowe
Warsztat to główna forma pracy podczas szkolenia na I stopień certyfikatu PSCK. Podczas warsztatów główny nacisk będzie położony dostarczaniu wiedzy i trening nowych umiejętności coacha oraz na ćwiczenia, które pozwolą zasymilować filozofię i procedury prowadzenia coachingu narzędziowego w zakresie rozbudowanych standardów managerskich i handlowych.
Zadania wdrożeniowe. Przygotowanie i sprawdzenie wiedzy. Ćwiczenia.
Uczestnicy w czasie przerw miedzy sesjami będą zaliczali praktyczne ćwiczenia, dzięki temu będą mieli szansę na:
- weryfikację zdobywanej wiedzy i umiejętności w praktyce
- usystematyzowanie wiedzy coachingowej i narzędziowej
PRZEBIEG POSZCZEGÓLNYCH ETAPÓW:
Etap I – 2 dniowy warsztat.
Narzędzia prowadzenia coachingu
Etap II – 2 dniowy warsztat.
Prowadzenie sesji coachingu narzędziowego
Etap III – 2 dniowy warsztat.
Prowadzenie Coachingu narzędziowego specjalizacja handlowa
Etap IV – 2 dniowy warsztat.
Prowadzenie Coachingu narzędziowego specjalizacja managerska
Etap V – 2 dniowy warsztat.
Coaching narzędziowy – doskonalenie swojego stylu coachingowego.
Etap VI – 2 dniowy warsztat.
Przygotowanie do certyfikacji – indywidualne prace coachingowe
Etap VII – 2 dniowa Sesja superwizyjna
Zakończona egzaminem oraz uroczyste wręczenie certyfikatów.
ANALIZA POTRZEB SZKOLENIOWYCH I BADANIE EFEKTYWNOŚCI SZKOLEŃ
Narzędzia i metody analizy potrzeb szkoleniowych
- Ankieta
- wady i zalety
- rodzaje ankiet
- rodzaje pytań i ich zastosowanie w ankietach
- Wywiad
- rodzaje wywiadów
- źródła informacji o potrzebach szkoleniowych
- poziomy motywacji do szkoleń
- tworzenie scenariuszy wywiadów
- Obserwacja
- obserwacja bezpośrednia jawna
- analiza materiałów
- mistery shopping
- Interpretacja i wykorzystanie wyników
- metoda statystyczna
- metoda ustalania priorytetów
- wychodzenie z impasu (syndrom zróżnicowanych potrzeb)
- „Syndrom miny” – czy opłaca się podejmować każdego projektu?
Badanie efektywności szkoleń
- Czynniki mające wpływ na efektywność szkoleń
- Metody pomiaru efektywności szkoleń
- badanie poziomu zadowolenia uczestników
- testy wiedzy
- metody panelowe
- metody obserwacyjne
- kłopoty z oceną wpływu szkoleń na twarde wskaźniki w firmie
Projektowanie wydarzenia szkoleniowego
- Tworzenie projektu szkolenia
- Tworzenie indywidualnych planów działań (studia przypadków)
Etap I
Narzędzia prowadzenia coachingu – 2 dniowy warsztat
Prezentacja procesu prowadzenia sesji coachingu narzędziowego oraz trening narzędzi wykorzystywanych przez coacha do prowadzenia sesji. Podczas pierwszego warsztatu Szkoły Coachingu będzie wiele okazji do ćwiczeń i prac indywidualnych, podczas których coraz łatwiejsze stanie się przekładanie filozofii i logiki procedury coachingu narzędziowego na konkretne sposoby działania. Trening nowych umiejętności będzie dotyczył w szczególności praktycznych rozwiązań w problematycznych często obszarach:
- Jak budować motywację pracownika do wspólnej pracy rozwojowej?
- Jak definiować cele biznesowe i coachingowe na sesję?
- Jak zbierać materiał do informacji zwrotnych i budowania doświadczeń, wykorzystując formularze spotkania coachingowego i listę kategorii coachingowych?
- Jak przekazywać najważniejsze informacje zwrotne?
- Jak budować sytuacje korekcyjne i prowadzić trening nowych umiejętności?
- Skąd czerpać pomysły na nowe, rozwojowe zachowania podwładnego?
- Jak przekazywać i stosować w praktyce filozofię coachingu narzędziowego?
Etap II
Prowadzenie sesji coachingu narzędziowego – 2 dniowy warsztat
Systematycznie rośnie w Polsce liczba coachingów. Menedżerowie i sprzedawcy coraz śmielej zatrudniają coacha, aby zwiększać swoją efektywność biznesową i osobistą. Wielu coachów aktywnie poszukuje narzędzi do pracy rozwojowej ze swoimi podopiecznymi. Podczas drugiego warsztatu Szkoły Coachingu będzie wiele okazji do ćwiczeń i prac indywidualnych, podczas których będziemy doskonalić umiejętności stawiania ważnych pytań, doceniania, planowania wyzwań i innych umiejętności coachingowych.
Trening nowych umiejętności będzie dotyczył w szczególności praktycznych rozwiązań w problematycznych często obszarach:
- Jak rozwijać podopiecznego korzystając z coachingu rozwojowego?
- Jak wyznaczać obszar koncentracji i planować cele sesji rozwojowej?
- Jak stosować pytania poszukujące, jak unikać pytań oceniających?
- Jak budować plany działania?
- Skąd czerpać inspirację do rozwoju podopiecznego?
- Jak usuwać bariery w coachingu rozwojowym?
Etap III
Prowadzenie Coachingu narzędziowego specjalizacja handlowa – 2 dniowy warsztat
Pierwszy stopień Certyfikatu Coacha odróżnia naszą szkołę w sposób zasadniczy od innych szkół coachingowych. Na tym etapie proponujemy pracę z konkretnymi narzędziami, które Coach aktywnie rekomenduje pracownikowi. Podczas sesji coachingowej podwładny wyznacza tylko swoją granicę ryzyka i zgłasza specyficzne ograniczenia, które powinny być uwzględnione przez coacha w wypracowanym algorytmie działania.
Rozbudowane standardy pracy handlowca są tym obszarem, w którym niezbędny jest systematyczny coaching, aby utrzymać lub podnosić zawodowe kompetencje podwładnych. Bez biegłości posługiwania się tymi standardami i bez umiejętności tworzenia nowych algorytmów działania pracownika – nie wyobrażamy sobie solidnej i sensownej pracy coacha narzędziowego.
Dlatego podczas warsztatu trenować będziemy standardy handlowe, które uwzględniają ważne mechanizmy psychologiczne i mają formę logicznego i użytecznego narzędzia:
- Z jakich elementów powinien składać się użyteczny model standardu dla handlowca?
- Jak konstruować i przekazywać algorytmy działania w sferze asertywności handlowca?
- Jak przygotowywać modelowe, alternatywne kontrtaktyki niezbędne w trudnych rozmowach z klientem?
- Jak przekazywać sens, filozofię i logikę działania przed treningiem nowych algorytmów?
- Jak prowadzić trening nowych umiejętności i zachować w zakresie rekomendowanych przez coacha standardów i algorytmów?
- Jak podczas sesji coachingowej pracować nad wypracowaniem wykonalnego standardu w obszarze emocji i barier psychologicznych podwładnego?
Etap IV
Prowadzenie Coachingu narzędziowego specjalizacja managerska – 2 dniowy warsztat
Pierwszy stopień Certyfikatu Coacha dostarcza uczestnikom również wiedzy menedżerskiej, która stanowi filar w prowadzeniu coachingu managerskiego. Na tym etapie proponujemy rozwój umiejętności takich jak: komunikowanie decyzji, motywowanie, docenianie, rozwiązywanie konfliktów, które Coach aktywnie rekomenduje menedżerowi. Podczas sesji coachingowej menedżer doskonali swoje umiejętności zgodnie ze swoimi największymi atutami a także rozwija swoje rezerwy.
Pogłębione standardy menedżerskie są tym zestawem wiedzy i umiejętności, w którym niezbędny jest systematyczny coaching, aby utrzymać lub podnosić zawodowe kompetencje menedżerów. Bez biegłości posługiwania się tymi standardami i bez umiejętności tworzenia nowych algorytmów działania menedżera nie wyobrażamy sobie solidnej i sensownej pracy coacha narzędziowego.
Podczas warsztatu trenować będziemy standardy menedżerskie, które uwzględniają ważne mechanizmy psychologiczne i mają formę logicznego i użytecznego narzędzia:
- Z jakich elementów powinien składać się użyteczny model standardu komunikowania trudnej decyzji?
- Jak konstruować i przekazywać algorytmy działania w sferze rozwiązywania konfliktów i motywowania?
- Jak przygotowywać modelowe działania menedżerskie do stosowania w trudnych sytuacjach?
- Jak przekazywać sens, filozofię i logikę działania przed treningiem nowych algorytmów?
- Jak prowadzić trening nowych umiejętności i zachować w zakresie rekomendowanych przez coacha standardów i algorytmów?
- Jak podczas sesji coachingowej pracować nad wypracowaniem wykonalnego standardu w obszarze emocji i barier psychologicznych podwładnego?
Etap V
Coaching narzędziowy – doskonalenie swojego stylu coachingowego – 2 dniowy warsztat
Podstawa wiarygodności certyfikatu Coacha Narzędziowego jest praktyka i biegłość w posługiwaniu się procedura coachingową. Dlatego oczekujemy od uczestników naszej Szkoły realizacji konkretnych zadań w codziennej pracy zawodowej. Wymaga to inwestycji czasowej również ze strony trenerów – coachów PSC, ale podczas szóstego warsztatu każdy będzie mógł się indywidualnie przygotować do realnych sesji coachingowych.
Podczas sesji szóstej chcemy również dostarczyć użyteczne algorytmy działania na zaskakujące nieraz coachów tematy:
- pomoc klientowi przy podejmowaniu decyzji
- radzenie sobie z silnymi negatywnymi emocjami
- przygotowanie do osiągania celów bardziej osobistych niż zawodowych
- trudne sytuacje w pracy coacha
- niechęć podopiecznego do wspólnej pracy
- podważanie sensu sesji i polemika z coachem na temat informacji zwrotnych
Najważniejsze obszary do treningu indywidualnego podczas warsztatu:
- jak konstruować zadania („praca domowa”) dla podopiecznego i jak pracować nad ich realizacją podczas kolejnej sesji coachingowej?
- jak wyławiać podczas obserwacji specyficzne atuty podopiecznego i wykorzystywać je w trakcie treningu nowych zachowań?
- jak być świadomym i przekraczać własne bariery w inicjowaniu nowych atrakcyjnych i mobilizujących do wysiłku elementów podczas pracy korekcyjnej?
- jak w sposób naturalny wykorzystywać indywidualny styl osobowościowy i zawodowy podczas sesji coachingowych?
- jak radzić sobie z nieprzewidzianych oporem podopiecznego lub pokusami koleżeńskiej pogawędki?
Etap VI
Przygotowanie do certyfikacji – indywidualne prace coachingowe – 2 dniowy warsztat
Podczas siódmego spotkania będziemy pogłębiać wiedzę coachów o ich indywidualnym stylu oraz praktykować procedurę coachingową, tak aby budować solidne standardy pracy coacha z podopiecznym. Sesja ta rozpocznie się od omówienia prac domowych: sesji coachingowych trenowanych w oparciu o rzeczywiste sytuacje biznesowe. Coache PSC przygotują feedback i udzielą wsparcia uczestnikom szkoły, aby zwiększać ich wiedzę i umiejętności.
Podczas siódmej sesji chcemy dostarczyć użyteczne algorytmy działania na zaskakujące nieraz coachów tematy:
- praca coachingowa z podopiecznym, który nie bierze odpowiedzialności za swój rozwój
- radzenie sobie z sytuacją braku postępu w rozwoju u podopiecznego
- przygotowanie do przejścia z roli coacha do roli szefa
Najważniejsze obszary do treningu indywidualnego podczas warsztatu:
- jak budować proces rozwoju poprzez wykorzystanie zadań wdrożeniowych?
- jak konstruować krótkie doświadczenia treningowe?
- jak świadomie korzystać z modelu coachingu interwencyjnego?
- jak w sposób naturalny wykorzystywać swój styl udzielania informacji zwrotnej?
- jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami w coachingu?
Etap VII
Sesja superwizyjna zakończona egzaminem oraz uroczyste wręczenie certyfikatów – 2 dni
Egzamin praktyczny – poprowadzenie sesji coachingowej na forum. Komisja egzaminacyjna oceniać będzie umiejętność prowadzenia coachingu narzędziowego.
Uroczyste wręczenie certyfikatów ukończenia I stopnia PSCK.
Gry uzupełniające

TWIERDZA POZNAŃ
REPORTER GAME
Opanuj sztukę negocjacji i sprzedaży, wcielając się w role legendarnych guru sprzedaży. Przeżyj unikalne wyzwania, zainspiruj się ich osiągnięciami i rozwijaj swoje kompetencje w dynamicznym środowisku symulacyjnym.
SZYCHTA GAME
Narzędzia wdrożeniowe

01. Skrypt Szkoleniowy
02. Dostęp do Platformy Wdrożeniowej Quico
03. One Pagery Wdrożeniowe z Narzędziami PSCK
04. Dostęp do Trenerów przez 3 miesiące po warsztacie – Mentoring Wdrożeniowy
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Złóż zapytanie lub umów się na demo

Na czym polega bezpłatne demo?
Bezpłatne demo to możliwość doświadczenia specyfiki naszych szkoleń na bezpłatnym pokazie w formie online. Poznaj narzędzia, naszą metodologię i poczuj emocje w ramach gier.