nasza strefa wiedzy

Czerp wiedzę.

Odkryj nasze materiały edukacyjne, poradniki oraz know-how.

Untitled-1
Untitled-1
Untitled-1
Untitled-1
Untitled-1
Untitled-1

artykuły

Zarządzanie​

LOGO LEMENT

Szef w relacji z zespołem. Atak na lidera

Jak przetrwać i zarządzać, kiedy zespół konfrontuje się z szefem Przez lata obawiałem się momentu, w którym zespół zaczyna mnie krytykować. Czułem, że jeśli zespół mnie atakuje, to dlatego, że nie zbudowałem autorytetu, a zatem może w ogóle nie nadaję

Czytaj więcej »

Szef w relacji z zespołem. Faza kryzysu odpowiedzialności

Kiedy kierujesz zespołem w fazach zależności oraz różnicowania, dostrzegasz zaangażowanie ludzi i pozytywną atmosferę. Jednak w każdym zespole przychodzi moment kryzysu. Typowe zachowania grupy Pułapki emocjonalnych stereotypów szefa Prawdziwe źródła trudnych zachowań grupy w fazie kryzysu odpowiedzialności Jak motywować zespół

Czytaj więcej »

Szef w relacji z zespołem. Faza różnicowania

Czy jest jakiś prosty sposób diagnozy, że zespół jest w fazie różnicowania? Otóż jeśli organizujesz spotkanie z zespołem i przez kilka pierwszych minut nie możesz się przebić ze swoim tematem, podczas gdy wszyscy uczestnicy są bardzo zaangażowani, dyskutują, wchodzą sobie w

Czytaj więcej »

artykuły

Współpraca

LOGO LEMENT

artykuły

Sprzedaż

LOGO LEMENT

Agent ubezpieczeniowy cz. 1

Agent ubezpieczeniowy – Praca na poleceniach, czyli jak efektywnie budować bazę nowych klientów, kiedy zaczynasz sprzedawać ubezpieczenia. W ciągu ostatnich czterech lat, jako trener pracujący dla jednej z największych korporacji ubezpieczeniowych w Polsce, przeprowadziłem kilkadziesiąt szkoleń wdrażających do zawodu agenta ubezpieczeniowego.

Czytaj więcej »

Czy Twoi klienci chcą z Tobą rozmawiać?

Pozyskanie uwagi klienta. Brak przygotowania to przygotowanie do porażki. Benjamin Franklin Jakiś czas temu jeden z uczestników mojego szkolenia z aktywnej sprzedaży zadzwonił do mnie w panice: — Robercie, Twój model nie działa. Zadzwoniłem do stu moich potencjalnych klientów i nie umówiłem żadnego

Czytaj więcej »

artykuły

Przywództwo

LOGO LEMENT

Jak budować autorytet lidera?

Angażowanie zespołu w oparciu o podstawy władzy. Wielu menedżerów kierujących zespołami sprzedażowymi doświadcza momentów, w których handlowcy w ich zespołach czasem angażują się we wdrożenie komunikowanych im decyzji, a niekiedy wykazują polityczną obojętność. Taka postawa podwładnych jest często odzwierciedleniem problemu podstaw

Czytaj więcej »

artykuły

Obsługa klienta

LOGO LEMENT

artykuły

Efektywność osobista

LOGO LEMENT